İbn Haldun Üniversitesi personel alımı: Başvurular başladı!

İbn Haldun Üniversitesi personel alımı: Başvurular başladı!

İbn Haldun Üniversitesi Rektörlüğü, akademik kadrosunu güçlendirmek için öğretim üyesi alımı yapacağını duyurdu. İşte detaylar...

Üniversite, çeşitli alanlarda öğretim üyesi alımı gerçekleştirecek. Bu sayede farklı disiplinlerden gelen deneyimli akademisyenler, üniversitenin akademik birikimine katkı sağlayacak.

Gerekli Belgeler ve Şartlar

Başvuru yapacak adayların hazırlaması gereken belgeler ve karşılamaları gereken şartlar şunlardır:

  • Öğretim Üyesi Başvuru Formu ve Dilekçesi
  • Özgeçmiş (YÖK Formatında) ve Eserler Listesi
  • Kimlik fotokopisi
  • Fotoğraf (2 Adet)
  • Adli sicil belgesi
  • Hizmet belgesi
  • Erkek adaylar için askerlik durum belgesi
  • Lisans, yüksek lisans, doktora diplomaları ve doçentlik belgesi
  • Yurtdışından alınan diplomalar için denklik belgesi
  • Yabancı dil sınavına ilişkin belge

Başvuru ve Detaylar

Başvuruların nasıl ve nereden yapılacağına dair bilgiler şu şekildedir:

  • Başvurular, şahsen "Başak Mh. Ordu Cd. F-05 Blok Başakşehir / İstanbul" adresine yapılacaktır.
  • Başvuru süresi, duyurunun yayın tarihinden itibaren 15 gündür.
  • Tüm bilgilendirmeler, İbn Haldun Üniversitesi web sitesi üzerinden yapılacak ve ayrıca yazılı bildirim yapılmayacaktır.

Son Başvuru Tarihi

Başvurular, 30 Mayıs 2024 tarihinde başlamış olup, son başvuru tarihi 13 Haziran 2024'tür. Adaylar, bu tarihler arasında başvurularını tamamlamalıdırlar.

HABERE YORUM KAT
UYARI:

Yorum yazarak topluluk şartlarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Mebpersonelleri.com İnternet Sitesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.